onsdag 13. januar 2021

Summer fling sweater

Siste dagen før lockdown 12.mars 2020, var jeg på et kurs. Der satt jeg ved samme bord som en tidligere medstudent som strikket på Summer Fling Sweater av Fløtre. Plutselig hadde jeg kjøpt garn og mønster og var i gang selv 😄

Elsker hvor lett, men samtidig hvor varm og lun den er!

Jeg strikket genseren i Drops Kids silk (farge 32 bringebær), og det gikk med 170 g til str M. Jeg ville vurdert å strikke str S neste gang og ermene litt lengre, men det er jo en smakssak.

I sat at the table with a former co-student during av conference last March, and she was knitting the Summer Fling Sweater by Fløtre. All of a sudden, I had ordered the pattern, yarn and had started knitting one myself. I love how light yet warm and comfy it is!

1 kommentar:

Barwitzki sa...

Hyggelig og så koselig ... Gratulerer :-) Bra gjort.
Nå er det gøy å ha på seg så myke gensere. Vi har det beste vinterværet med løs,
myk snø og nok til korte turer på ski i skogen. Fantastisk.
Mange hilsener til deg. Viola