mandag 14. juli 2008

Bolero à la Anthropologie capelet

Med utgangspunkt i denne oppskriften laget jeg meg en sølvbolero til jeg skulle i bryllup. I stedet for vrangbord strikket jeg sjøsprøytmønster, og i tillegg rundet jeg av kantene foran. Dessuten syntes jeg det passet best med rett-siden ut når den skulle være til en silkekjole. Ettersom den ble ferdig kvelden før bryllupet, rakk jeg aldri å få tak i en passende brosje, men en knytting gjorde like god nytte.
Inspired by this pattern, I made a silver bolero for a wedding occasion. I chose fan and feather pattern instead of rib, and I also rounded the edges infront. Since it was finished the night before the wedding, I never got to buy a suitable brochè, but a knotting worked just as well.

1 kommentar:

Rafikimama sa...

Wow! Nydelig bolero, - og kjole!