tirsdag 18. oktober 2011

Ny niese!

Hurra, vi har fått en ny niese! Og det er jo en fin anledning til å strikke noe smått :-)



Jeg kjøpte mønsteret til Fiona's top (Ravelry-lenke) og strikket den i Royal Alpakka fra Dale Garn. Herlig mykt! Den er strikket i str 3-6 mnd, og jeg håpet at den kanskje var passe rundt juletider, derav fargevalget ;-)

Kobling
Jeg hadde garn igjen, så jeg strikket Gros babylue som tilbehør. Den har jeg strikket mange ganger nå, og den sitter perfekt på små hoder.



Jeg hadde fortsatt garn igjen, så jeg strikket Saartje's babytøfler også :-)



A new niece was just born, and I have knitted Fiona's Top, Gro's Baby Hat and Saartje's Baby Bootees as welcoming gifts for the little princess. I used Royal Alpaca from Dale, and the garments are wonderfully soft!

Ingen kommentarer: