onsdag 19. oktober 2011

Nødvendighetsstrikking



Neida, vi har ikke hengt opp julestrømpene! Jeg bare viser fram de siste dagers håndarbeid (mens jeg har "kost meg" med råmelkstabletter, hostesaft og solbærtoddy...): ullsokker. Jeg synes det er veldig lite spennende å strikke sokker, men nå var det hull i alle parene mine, så jeg har strikket dem av nødvendighet. Dvs, jeg har bare strikket paret til høyre, for de grå sokkene har jeg bare strikket nytt tåparti på :-)

No, we haven't started decorating for Christmas already! I'm just displaying my craft the recent days (while being sick...): woolen socks. They're not exactly exciting knitting, but rather a necessity since all my four pairs had hole in them... Correction, I only knitted the red pair, the grey ones were repaired with a new toe part :-)

2 kommentarer:

Tove sin strikkeside sa...

Flotte sokker. Det trengs i den årstida vi er i nå

Rita sa...

Jeg blir rett og slett utrolig imponert over dine kreative håndarbeidsegenskaper.
- Det er morsomt å titte innom bloggen din av og til, for selv om jeg ikke ville funnet frem eller bak på feks. strikkepinner, har du også andre gode tips.

En flott blogg.
Gratulerer med niesen, og god helg.

Mvh. Rita Hansen