onsdag 22. april 2009

VÅR!

Våren er kommet til Vestlandet, og det er herlig! Sikre vårtegn er bl.a småjenter som triller dukkevogn og trampoliner full av liv.

Spring is here, and it's wonderful! Vernal signs are i.a toddler girls being out with their dolls' prams, and hustle and bustle on the trampoline.
-

Lille-engel og naboprinsessen klar for tur.
Little angel and neighbour princess ready to wheel their babies.

Englegutten og nabokameraten har det kjekt!
Angel boy and his neighbour buddy having fun!

2 kommentarer:

Åshild sa...

Hei Kristin!
Kjekt å se fra våren på Lundaneset! Skal si lille-engel har blitt stor! Solveig triller også dokka si for tiden, men det er inne, da. I dag fant jeg en kristen bokhandel, et funn! Kjøpte mongolsk bibel til oss og til Undraa, og diverse småbøker. Idag lærte vi om genitiv, så nå er vi i full gang m gramatikken. Hils alle!

Lille Rosin - litt om meg sa...

Hei Englemor og takk for besök i bloggen min. Ja, det er deilig at våren endelig er kommet og varmere og lysere dager nå i flere måneder fremover.
Luen "Teddy" du lurte på er mitt eget mönster. Jeg må justere litt i mönsteret og jeg kommer til å legge dette ut til salg.
Mange hilsner
Lille Rosin