onsdag 22. april 2009

"HVITVASKING"


Når mørket ute forsvinner, og dager og klær er lysere, kjenner jeg at det er kjekt å ha det litt lyst inne også. Det har et par figurer fått kjenne på kroppen... Mens jeg fortsatt var ung student kjøpte jeg en gang et par hodeløse figurer som var i lys beige. Jeg har frisket opp "kona" med hvitmaling, og hun har fått sin hedersplass på badet. En svart og sølv engel som jeg kjøpte sist advent har også fått vårkjolen på :-)

Since days and clothes are vernal, I feel like making my home brighter also. A headless figurine has been painted white, and was promoted to her place of honour in our bathroom. An angel bought last advent has aslo been redecorated, and I like it so much better now than when it was black!

1 kommentar:

frøken ij sa...

Greit å kunne forny uten å kjøpe nytt :) Vi skal kjøpe oss hytte, og da har jeg planer om å male diverse småting som står på jenterommet i hvitt, eller kanskje sølv, for å kunne bruke der. Greit å tenke fornying og gjenbruk på den måten. Billig og bra for miljøet. Ha en fin søndasgkveld :)