søndag 4. januar 2009

JULEMINNER 2008

Til ære for venner og familie som er innom bloggen legger jeg ut noen bilder med gode minner fra juleferien 2008. Stor hilsen til alle vi møtte, vi er kjempeglad i dere!

Tre forventningsfulle barn foran haugen med gaver.
Lille-engel klar for en lang togtur. Må si jeg er imponert over hvordan ungene (og mannen...) klarte seg!

Storesøster, lillesøster og jeg er klare til å gå julebukk. Unnskyldningen var vel egentlig at barna skulle gå, mens vi prøvde å gjemme oss i bakgrunn. Men ungene storkoste seg!

Sparktur på fantastisk føre! Et av flere høydepunkt i ferien for englegutten. Super-Mario på tantes pc, sjokolade i kurvene på mormor og morfars juletre, lek med 2 år eldre søskenbarn og rakettene på nyttårsaften er ellers med i hans oppsummering av ferien.
Deilig englesnø! Prinsesse-engel trivdes veldig godt ute i det flotte vinterværet, og kom med følgende kommentar rett etter bildet ble tatt: "De er heldige som har så mye snø i Trøndelag..." Litt misunnelig er vi, og jeg fryktet en stor overgang når vi kom hjem til Vestlandet, men her er det faktisk snø! Dog ikke snø vi kan leke i, for det har jo selvsagt regnet og blitt minusgrader etter den kom :-(
Just publishing some pictures showing what a great Christmas vacation we had!

2 kommentarer:

Rafikimama sa...

Godt nyttår! Ser ut som dåke har kost dåke skikkelig! Da har me:-) Eg kose meg med å lesa alle dei kjekke hobbyinnlegga dine!!!

frøken ij sa...

Jeg har lagd mønsteret selv, men det er vel i grunnen en herrestørrelse jeg kommer til å prøve meg på. Så tror jeg kanskje jeg går opp en pinnestørrelse. Håper på at jeg får et par tova votter som er enda litt tykkere enn de "vanlige", men kan jo ende opp med en total fiasko :p Så det blir spennende å se, både på størrelse og hvordan mønsteret vises etterpå :)