tirsdag 16. desember 2008

JULEKJOLE I EN FEI



Idag var det juleavslutning her på tunet, og i den forbindelse hadde jeg sydd kjole til prinsesse-engel. Jeg ble ikke helt fornøyd med resultatet, så den kjolen må re-designes senere. Da barna var lagt i går kveld, tok jeg fram stoff-eska mi og lette etter passende stoff. Deretter satt jeg pal i flere timer for å sy en ny kjole hun kunne bruke idag. Prinsesse-engel ble overbegeistret da hun prøvde den på før festen, og alle komplimentene hun fikk fra andre gjorde at jeg var "verdens flinkeste mamma". Da var lite nattesøvn verdt det :-)

We are going to a Christmas party today, and I had sewn a dress for princess angel for this occasion. After having finished it, I wasn't really satisfied, so I'll need to re-design it later. I went upstairs yesterday to find some other fabric in my fabric box, enough to make a new one. Then I spent countless hours sewing a dress for her to wear today. She was overwhelmed when she tried it on, and she received quite a few compliments during the party. Summa summarum, this made me "the greatest mum in the world". Little sleep was well worth it :-)

Ingen kommentarer: