søndag 30. november 2008

MALJE PULSVANTER



Jeg har lenge tenkt på at jeg skulle strikket meg pulsvarmere. Når jeg først kom igang, ble det en blanding mellom pulsvarmere og fingerløse vanter, altså pulsvanter :-) Strikkemønsteret har jeg kalt malje. Noen som er overrasket over fargevalget? Det måtte jo stå til yndlingssjalet og lua... Siden jeg ikke har funnet ut hvordan jeg skal legge ut pdf-filer i bloggen, har jeg lagt ut mønsteret som jgp. Ventreklikk på bildet for å forstørre, høyreklikk for å kopiere eller lagre.


I've been wanting to knit pulse warmers for myself. When I finally initiated this craft, I chose to make a mix of pulse warmers and fingerless gloves, ergo pulse gloves :-) I call the pattern eyelet (= malje in Norwegian). Anyone surprised to see that I chose turquoise yarn? It had to match my favourite shawl and hat... Since I never found out how to publish a pdf-file in my blog, I saved it as a jpg instead and published it as a picture. Just left-click to enlargen and right-click to copy or save.

Ingen kommentarer: