torsdag 11. september 2008

SKOLEVESKE




Idag har jeg endelig fått sydd meg en veske til å bære bøker og papirer i til undervisningen. Stoffet kjøpte jeg på Stoff&Stil i sommer, og ingen er vel overrasket over at fargen er turkis? Jeg hadde laget meg et mønster på forhånd, men det skjedde mange justeringer underveis. Jeg ble likevel veldig godt fornøyd med det endelige resultatet. Nå kan jeg stryke et punkt på "lyst-til-å-lage"-lista mi...

Today I have finally sewn a bag to carry books and papers from my desk at work to the classroom. The fabric was bought when we stopped at Stoff&Stil's shop this summer. I guess no one is surprised to see that the colour is turquoise? I made a sewing pattern before starting, but there were many adjustments as the work progressed. Still I was very pleased with the final result. Now I can cross off one of the things on my "want-to-make" list...

Ingen kommentarer: