lørdag 7. februar 2015

Selbuvotter

Jeg har holdt på med et litt større prosjekt i det siste, men innimellom har jeg fått til noe småstrikk også, som nye selbuvotter til eldstesnuppa. Hun bruker selbuvotter hver dag på skolen, og nå hadde det ene paret blitt slitt og ødelagt.

Mønster: finnes i Raumagarn oppskriftshefte nr 1
Garn: 100 g Rubin fra Sparkjøp
Pinner: 3,5 og 4


I've been finishing a larger knit lately, but there's been time for some smaller projects in between. Like these traditional Norwegian mittens for my eldest daughter. She wears knitted mittens everyday at school, and now one of the pairs was worn out. Pattern from Raumagarn's leaflet no.1.

2 kommentarer:

frøken ij sa...

Jeg har lagret Obley-lua di på Ravelry. Jeg tenkte jeg skulle strikke den, men jeg finner ikke noe mønster der.. jeg kommer bare tilbake til hovedsiden din. Hadde du vært så snill å sendt meg på mønsteret på epost? :)

frokenij krøllalfa hotmail dot com

På forhånd takk!

Englemor sa...

Har sendt deg mønsteret på mail. Ser at de har forandret bildespesifikasjonene på Ravelry, at de ikke kan inneholde tekst. Jeg hadde ikke lagt ut pdf, men kun bilde av mønsteret. Derfor er det sikkert slettet. Lykke til med strikkingen!