torsdag 20. november 2014

Hekleri, heklera, hekleri, heklerahahahahahah :-)

Den siste tiden har jeg brukt heklekroken mer flittig enn ellers. Noen produkter til julemessa:

Sjiraff etter mønsteret til I love buttons from Emma. Jeg har egentlig heklet mage og hode til enda en sjiraff, men det tar mye tid med de minste smådelene, og selve monteringen. Med tanke på hvilken pris man kan ta for den, skjønte jeg at det egentlig ikke lønner seg... Motivasjonen til å gjøre ferdig den siste dalte, kan du si.

Disse steinene med heklatrekk er dekorative på lysbrett! Siden hver stein er forskjellig, er det vanskelig å lage oppskrift. Jeg designet underveis.

Disse glassbrikkene hekles raskt, og her er det åtte brikker i hver farge. Mønster fra Lulu loves.

På mønsteret til Little golden nook er disse stjernene rammer med små motiver limt på baksiden. Jeg har heklet dem rundt gardinringer fra Kids, men valgte å ikke feste noe bilde på. Det kan kjøperen gjøre selv, eller evt henge en liten charm i midten?

Litt praktiske varer må man også ha, ikke bare pynt :-) Disse nøkkelbåndene heklet jeg av 200 lm, 1 rad fm, skift farge og hekle 1 rad fm i den nye fargen. NB: husk å tre inn karabinkroken før du fester sammen luftmaskene til en ring!
Slike hjerter selges også i 10pk som girlander på julemessa. De er både søte og kjappe, så jeg heklet noen enkelthjerter også. Mønster fra Skip to my lou.

As the Christmas sale is getting closer, I've been doing some crocheting. Check out the pictures and the links for patterns :-)

Ingen kommentarer: