søndag 24. august 2014

Hjertekake

Denne uka bakte jeg en hjerte-sjokoladekake som jeg dekket med sjokoladerik glasur og pyntet med marsipanbukett og melisskrift. I hasten tok jeg meg ikke tid til å tenke igjennom hvordan jeg egentlig ville ha kaka, og i mine øyne ødelegger skriften mye... Ikke innholdet, men størrelse, plassering mm. Vel, siden dette var en overraskelseskake til de trivelige naboene våre som hadde 20-års bryllupsdag, og jeg vet at de ble veldig glade, tenker jeg ikke mer på det :-)

Synes slike rosebuketter er fin kakepynt :-)
I made a heartshaped chocolate cake for our lovely neighbours celebrating their 20th anniversary this week. Since I was in a hurry when I decorated it, I didn't really take the time to plan what and how to do things. Can't say I'm satisfied with the text... The meaning (1 Corinthians 13:13) is beautiful, but I should have considered the size of letters and placement more before icing. Well, I know the recipients were pleased, so there's no use dwelling on it :-)

1 kommentar:

MorMonsen sa...

Skulle virkelig ønske jeg var naboen din..:-)