mandag 1. juli 2013

Karamellkjeks

Eldstejenta hadde ei venninne på besøk, og det går jo ikke lenge før de blir rastløse og lurer på hva de kan finne på. Jeg hadde tenkt å bake kjeks i dag, så da satte jeg igang jentene heller. For dere som følger bloggen, så har dere fått med dere min nye favorittkjeks.

I dag brukte vi Smørbukk-biter istedet for sjokolade, og jeg hadde vanskelig for å nøye meg med å smake bare en (som jeg opprinnelig hadde tenkt...). De ble ENDA bedre enn originalen, ja, jeg vil påstå at det er de BESTE hjemmelagde kjeksene jeg har smakt! Dette er smak og behag, selvsagt, men liker du karamell og cookies, er dette sannsynligvis din kommende favoritt!

We replaced the chocolate chips in our favourite cookie recipe (best ever chewy chocolate chip cookies) with caramel today, and they were even tastier than the original. These will vanish in no time :-)

Ingen kommentarer: