torsdag 26. juli 2012

Lilla strikkabolero

Vi kjørte ganske mange mil denne sommerferien også, men det ble mindre strikking enn jeg pleier. Og ellers var vi ofte enten for sosiale eller aktive til at jeg dro fram strikketøyet noe særlig. Men jeg har da puslet med noen prosjekt, denne lilla sommerboleroen til minstesnuppa f.eks. Mønsteret er nr 21203 fra Dalegarns hefte 212 Sommer.

I normally knit a lot while being a passenger on our summer trip, but I did less so this summer. When not sitting in the car, we were often either too social or active for me to immerse in my projects. Some items were nevertheless completed, such as this summer bolero for my youngest cutie :-) The pattern is from Dale Yarn's leaflet nr 212.

1 kommentar:

Nenne sa...

SÅ fin den var....ser du er kommet hjem og er i full aktivitet igjen:))
Det står et fat med navnet ditt på i skapet mitt.....så jeg når jeg åpnet skapdøra her en dag.......:)