mandag 12. september 2011

Norgeskart med magnet



Jeg har søkt på nettet etter magnetpapir, og fant flere steder i Amerika. Det billigste og enkleste var Decal Paper, og det kom i posten for noen dager siden. Mens jeg har ventet på papiret, har jeg photoshoppet Norgeskart og bynavn sammen i en fil, og plottet inn stjerner der stedsnavnene skal passe. Nå kan eldstejenta øve seg på Norges geografi!
Det ble mye ledig plass i filen, så den fylte jeg opp med litt andre bilder. Dumt å kaste bort godt magnetpapir! Hjertene og Hannah Montana-magnetene får eldstejenta ha på tavla si sammen med kartet. De to vintage-motivene med bibelvers tror jeg kanskje jeg skal plassere på fremsiden av bursdagskort. Og enda har jeg mange ark igjen til andre morsomme prosjekter :-)



I've photoshopped a map of Norway and the names of various cities and printed them on magnetic paper from Decal Paper. My oldest daughter now has the chance to practice Norwegian geography on her board in her room :-)

1 kommentar:

Randi HH sa...

Heia du - kom plutselig over bloggen din, og jeg må bare si - jeg blir imponert over alle fantastiske prosjekter du har!!! (og blir en smule misunnelig gitt!!)

Håper du koser deg hjemme om dagen - synd å ikke se deg på halsen U når jeg er tilbake etter jul.
Randi H