lørdag 18. september 2010

Møbeloppussing


Det var en gang en furu kjøpmannsdisk som levde det glade ungdomsliv i en studentleilighet... Den fikk følge oss videre til Vestlandet, hvor den ble malt hvit og beiset brun på topp- og bunnplate. Etter flyttingen har den fått enda en oppfriskning: jeg har pusset, sparklet og malt hele benken. Og på Kremmerhuset fant jeg kjempesøte knotter. Så mens de andre studentmøblene nå er forvist til kjellerstuen, får denne disken stå på hedersplassen i stua!
Jeg har gledet meg til å få en passende plass til det gamle bildet på disken. Det er tipp-tipp-oldeforeldrene mine. Jeg kjente dem jo ikke, men bildet er stilig og ramma er flott! Til og med husbonden syntes det ble ganske trivelig :-)

This old piece of furniture looks so much better now that I have painted it and put on new knobs (bought at Kremmerhuset)!

1 kommentar:

Nina Rigmors Hus og hjem sa...

Så flott den ble, artig å sjå at møblene blir som nye igjen!