fredag 7. august 2009

Hannah Montana-kake


-Irriterende nok så får jeg ikke snudd bildet. Vær vennlig og snu på hodet :-)

Til prinsesse-engels barneselskap ønsket hun seg en Hannah Montana-kake. "Det klarer jeg ikke", svarte jeg. "Joda, det klarer du", sa hun med sitt søteste smil. Og da måtte jeg jo prøve :-) Fant fort ut at det var for mye jobb å lage Hannah-ansikt (må nok snart investere i en kopykake-maskin...), så jeg valgte en enklere variant med Hannah-gitaren og navneteksten (lenge leve Marshmallowsfondant og Wilton konditorfarger! De hvite sjokoladestjernene som er strødd rundt kjøpte jeg sist jeg var i Tyskland) . Og når jubilanten er fornøyd er jeg fornøyd! Ellers serverte vi vaniljemuffins med hvit sjokoladeglasur, som prinsesse-engel og en venninne dekorerte etter at jeg hadde sprøytet på glasuren. Skikkelig jentemuffins!



Jeg stjal noen tips fra Albertines verden: laget Hannah Montana bingokort og hadde spiselig pynt på bordet (M&Ms). Populært!





Princess angel wanted a Hannah Montana cake for her birthday party with her friends, but I told her I couldn't manage it. "Yes, you can," she said fawningly, so I had to give it a try. (I'll have to invest in a Kopykake machine soon...) I soon realized that the Hannah face was to much to reach for, so I chose the guitar and the font of the name. We also served vanilla muffins with white chocolate frosting, which princess angel and a friend decorated with coloured sugar and the Norwegian M&Ms ("Nonstop"). Really girly!

The bingo cards and the edible decoration (M&Ms) were ideas taken from Albertines verden. Really popular!

Ingen kommentarer: