lørdag 30. mai 2009

UTEDAG OG OPPRYDNING



Mens engelmannen har hatt tilsyn idag har ungene og jeg kost oss ute i sola. Først syklet vi et lite stykke innover fjellet til ei elv der årets vannsesong (les: vassing) startet. Etter at vi kom hjem var jeg bare lat i sola på stranda mens ungene boltret seg i vannkanten.
While angel husband has had inspection today, the kids and I have had a great time out in the sun. At first we bicycled along a gravelled mountain road to a river, where the water season startet (just wading) After having come home, I relaxed at the beach while the kids frisked about by the shoreline.



Da vi ommøblerte stua i forbindelse med oppussing (bilde kommer!) måtte jeg gjøre noe med alle posene med håndarbeid som lå skjult bak sofaen... Nå har jeg ryddet, og resultatet ble en eske med ullgarn, en pose bomullsgarn, en pose søppel, en mønsterhaug, og en liten pose med en UFO (UFerdig Objekt) som jeg håper å få ferdig ikveld.
When we refurnished our living room in connection with the redecoration (picture will be published!), I needed to attend to the bags of needlework hidden behind the couch... I just cleared them up, and the result was a box with wool yarn, one bag with cotton yarn, one bag of garbage, a pile of patterns, and a small bag with a UFO (UnFinished Object) which I'm hoping to finish this evening.

1 kommentar:

Kjebekk sa...

Så fint bilde da.Det er vel ikke lenge før barna tar årets første bad i sjøen heller nå tenker jeg:-) Her har vi også hatt nydelig vær idag. Julie har vært på Stjørdalscup i håndball i dag, og i ettermiddag har det vært både basseng, discobowling og kino. I morgen er det fire nye kamper, så håper på like fint vær i morgen også når vi skal tilbringe formiddagen på Øverlands Minde:-)