søndag 21. desember 2008

ENGLEMORS ENGLER

ENGLEMORS ENGLER

For et år siden ble jeg inspirert av noen strikkede engler på Kristines lyst-til-å-lage-liste, og gikk rett inn på Amazon og bestilte denne boken. Pågangsmotet var stort, så da boken lå i postkassen, satte jeg meg rett ned med engle-strikking. På null komma niks hadde jeg strikket deler til 3 ulike engler. Men hva skjedde så? Ingenting! I ett år har delene ligget og ventet på å bli montert. I dag er dagen!! Bedre sent enn aldri... I første omgang avstivet jeg deler til to engler, pluss denne hekle-engelen.
Bilde av de ferdig monterte englene kommer snart...
I was really inspired by some knitted angels on Kristine's want-to-make-list one year ago, og ordered this book from Amazon right away. Eager as I was, I started knitting as soon as the book arrived. All of a sudden, I had knitted parts for 3 different angels. But then what? Nothing! For one year now the angels have been waiting to be assembled. Today is the big day!! Better late than sorry... For starters, I starched parts for two angels, plus this crocheted angel.
Pictures of the assembled angels will be published soon...

Ingen kommentarer: