onsdag 1. oktober 2008

NYE LUER - IGJEN

Noen produkter har ventet på å bli publisert, men det har vært fryktelig hektisk den siste tiden. Nå gleder vi oss til høstferie!

Iallefall: jeg strikket en Amazing Hat til prinsesse-engel også. Denne gangen strikket jeg vrangbord med en gang, etter å ha gjort om engleguttens lue (se tidligere innlegg). Jeg har ikke snudd retning på mønsteret underveis, derfor fikk denne et "trappe-mønster", mens engleguttens lue hadde "rutemønster". For å "femininisere" luen litt, heklet jeg en blomst som dekorasjon...
Dessuten har jeg strikket en Slouchy Copy Cat Hat til meg selv, i turkis (...). Nå ørene klar for kulden!
Some products have been waiting to be published, but I've had an awful lot to do lately. We are all looking forward to autumn holiday!

Well: I've knitted an Amazing Hat for princess angel as well. This time I made the rib from the start, after having redone angel boy's hat (see previous post). The pattern is a bit different than the original, since I didn't turn direction of the stripes. So this hat has a "staircase pattern", while angel boy's hat has a "square pattern". I crocheted a flower to "femininize" it...
I've also knitted a Slouchy Copy Cat Hat for me, colour turquoise (...). My ears are prepared for the cold!

Ingen kommentarer: