tirsdag 25. september 2018

Bølgegenser

I dag flyr jeg for å besøke eldstejenta, og jeg gleder meg til å overlevere strikkagenser. Hun valgte selv Kristianes bølgegenser, mormora sponset garn og jeg strikket. Et generasjonssamarbeid :-) Her er det mye kjærlighet i hver maske <3 Håper den passer!


Garn: 350 g Pus fra Du Store Alpakka
Pinner: 6,5 og 8
Størrelse: M (for loose fit)

Note-to-self: jeg strikket 9 hullborder før jeg felte til ermehull. Ved prøving så vi at 7 hadde vært nok... Skal endres ;-)


I'm flying to visit my oldest daughter today, and I can't wait to bring her the sweater she wanted. She chose Kristianes Bølgegenser herself, her grandmother bought the yarn, and I knitted. A cooperation of generations :-) And lots of love in every stitch <3 Hope it fits nicely!

Ingen kommentarer: