tirsdag 13. juni 2017

Nancy str 1 år

Jeg bestilte Drops Flora for å strikke kofte til meg selv. Da jeg var kommet omtrent halvveis på det ene ermet, så jeg at det ville bli altfor smalt... Da jeg hadde nøstet opp garnet som var brukt, var jeg blitt usikker på hele kofta, så da strikket jeg en Nancy-kofte str 1 år heller :-)

Jeg hadde vel kanskje tenkt kofta som 1-årsgave, men siden jenta er stor for alderen, tror jeg bare den må leveres nå snart... Går fint å bruke ull her i Trøndelag i disse dager, iallefall!

Fargenr: 01 Natur (1,5 nøste), 07 Beige (0,5 nøste), 08 Brun (0,5 nøste) og 09 Ametyst (0,5 nøste)

Just finished this darling woolen jacket size 1 year. I was planning on saving it for a princess' birthday, but since she's developing prematurely, I might have to give it now, to be sure it fits :-)

Ingen kommentarer: