tirsdag 26. juli 2016

Fortelt-sokker

Vi tilbringer mye av ferien vår i campingvogn, og hele familien liker det livet :-) Kjempekoselig å sitte i forteltet på kvelden, tenne lys og bare slappe av! Selv om det er sommer, kan det likevel bli litt kaldt i forteltet, så i år strikket jeg meg et par fortelt-sokker etter gratismønsteret Merry & Warm fra Garnstudio:


We spend most of our summer holiday travelling with our caravan. The whole family loves this way of vacationing :-) Even though the days might be warm, the nights might not... I knitted a new pair of woolen socks for the awning evnings, free pattern "Merry & Warm" from Drops.

2 kommentarer:

Tussilago sa...

Disse sokkene, eller "lestene" som vi sier her nord, ser gode og varme ut! En kveld i forteltet høres jammen trivelig ut. Og bor du så langt sør at det er mørkt nok til å tenne levende lys på sommerkveldene, ja da er det jo ekstra kos! jeg likte mønsteret på disse, tror jeg tar med meg ideen og bruker den til noe garn jeg kjøpte med meg fra et salg i en butikk jeg besøkte på en ferietur. og...jeg bare må nevne det, disse kakebildene dine er til å bli sulten av. Du baker de lekreste kaker!! Fortsatt god sommer til deg!

Englemor sa...

Takk for trivelig tilbakemelding, tussilago :-)