onsdag 19. august 2015

Mariusgenser til tenåringen

I sommer var det kaldt! Kjent informasjon for mange det, tenker jeg... Jeg hadde heldigvis pakket med Mariusgenseren min i campingvogna, og fikk sannelig bruk for den også. Før tenåringen oppdaget den... 

Nå har jeg strikket ny Mariusgenser til snuppa, for å sikre meg at jeg får bruke min egen genser selv :-)

Sandnesgarn Alpakka, farger 6221, 6063 og 1012. Jeg fikk velge farger, men i og med at hun likte så godt min blåfargede Marius, ble denne også blå, bare omvendt i forhold til min med mørk bunnfarge. Tenåringen vår er nå omtrent like høy som meg, så jeg strikket størrelse M, så har hun genseren MANGE år fremover :-)
 
Fortunately, I packed my woolen Marius sweater for our vacation. Considering the cold temperatures we had, I certainly needed it! Until our teenager laid her eyes on it... I ended up buying yarn after we returned home, so I could knit her a new one and make sure I could keep my own :-) The alpacca yarn is from Sandnesgarn.

Ingen kommentarer: