mandag 25. mai 2015

Lavastein-armbånd


Da vi var på Island så jeg strenger med lavaperler på enkelte butikker, men kom aldri så langt at jeg kjøpte. Og på vei hjem angret jeg meg... Så da jeg så at de solgte slike persler på Stoff og Stil, måtte jeg bare kjøpe meg en snor med 50 perler :-)

Dette armbåndet fra Cubus har jeg hatt liggende en stund. Det kostet en liten tier på salget et år. Jeg kjøpte det ikke for å bruke det slik det er, men fordi det består av maaaange buede metallblomster.

Disse metallblomstene brukte jeg for å ramme inn lavaperlene.

I tillegg til lavaperlene tredde jeg også på noen andre metallfargede perler for å bryte opp litt. Tadaaa!

We've had a quiet day, and the kids wanted to find the box with craft supplies and tools. I ended up making a bracelet of lava pearls (bought at Stoff & Stil) and curved metal flowers from a cheap bracelet (bought to use for crafts and not to wear...).


2 kommentarer:

Berit M sa...

Veldig fint, Kristin!

Englemor sa...

Takk, Berit M :-)