mandag 20. oktober 2014

Det er snart bare en måned igjen til julemessa. Gleder meg! Har tusen prosjekter i hodet, og vet at jeg ikke rekker å gjennomføre alle. I tillegg har jeg skadet skulderen og må roe ned strikke- og hekletempoet mitt. Godt jeg har noen syprosjekter også ;-) F.eks øyemasker av restestoffer i bomull og fleece:

Det tar ikke mange minuttene å lage en slik maske. Legg mønsterstoffet oppå fleecen, nål fast mønsteret, legg endene av strikken inn i mellom lagene i kantene, sy rettsøm rundt mønsteret, klipp rundt masken med hakksaks. OBS: ikke klipp over strikken...

The Christmas fair is in approximately one month. Really looking forward to it! Even though I've got hundreds of projects I want to craft, I've hurt my shoulder and need to slow down on the knitting and crocheting for a while. It's a good thing I have my sewing machine. These sleeping masks only take a few minutes to sew, and are a nice way of getting rid of some scrap fabric (cotton and fleece).

Ingen kommentarer: