torsdag 8. mai 2014

Påskeegg og druesalat

Hm, lenge siden siste blogginnlegg nå... Jeg tar et fag på universitetet dette semesteret, der arbeidsmetode er faglig blogging, og nå når det nærmer seg eksamen har bloggfokuset vært mer på studiet enn på "husmoravdelingen" :-)

Her er likevel et par kjappe lenker til oppskrifter jeg brukte i påska som jeg syntes var gode:
Påskeegg á la Cadbury, oppskrift fra Artzcool. Jeg brukte ekte vaniljeessens, men den ga litt for sterk smak. Neste år bruker jeg heller essensen fra Idun.
Da jeg hadde forening sist, serverte jeg denne druesalaten med philadelphiaost, rømme, sukker og vanilje som tilbehør til skinkehorn. Hakket purre og valnøtter til dryss. Godt!

 Haven't been blogging lately, but here's a quick update with two recipes I tested at Easter.

Ingen kommentarer: