torsdag 18. juli 2013

Roooosa bryllupskake :-)

I august er det bryllup i forsamlingen vår. Vi er dessverre på ferie den lørdagen, men jeg lovte bruden at jeg skulle lage en kake likevel og fryse ned. Selve kaken er standard sjokoladekake. Den ble glasert med melisglasur og dekket med marsipan. Deretter la jeg blonde over og sprayet med metallisk-rosa (tror temafargen for bryllupet er rooooosa...) kakespray. Det ble ikke så fint som jeg hadde tenkt, så da måtte jeg spraye hele kaken for å dekke over... Lyse roser og enkel blondekant i marsipan og offwhite sukkerperler er dekor.

I've prepared a cake for a wedding in August. Since we'll be on vacation on the wedding day, I've pre-baked a chokolade cake and decorated it with marzipan, pink cake spray, sugar pearls and marzipan roses and simple edging. It's to be frozen and then defrosted by some friends who will bring it to the wedding.

Ingen kommentarer: