onsdag 31. juli 2013

Feriehekling

Vi er på ferie og koser oss! Først ei uke med bibel, sol og strandliv, nå ei uke med familieliv, og så venter ei uke med mye vennebesøk. Livet er rikt!

På tur sørover testet jeg lovestiches sitt mønster på heklet mobiletui. Det var veldig greit "bilhåndarbeid", i tillegg til at jeg strikket flere RBK-etui som nevnt i forrige innlegg. Rekner med at alle disse etuiene dukker opp på julemessa :-) Super måte å bruke opp bomullsrestegarn på!


Jeg hadde tatt med for lite restegarn hjemmefra, så jeg har kjøpt noe bomull/bambusgarn som jeg akkurat har startet på. Vel hjemme har jeg jo maaaange restenøster som venter på nytt liv :-) Eldstesnuppa har f.eks bestilt et turkis :-) Mobilen ligger i den grønne etuiet, det er såpass elastisk og tilsittende at jeg har valgt å ikke sy på knapp og hekle hempe. Foreløpig...

Being a car passenger while going on vacation calls for activity. I tested and fell in love with lovestiches' crochet pattern for cell phone cozy. These, and more of the football ones in the previous post, will hopefully find a new owner at the Christmas fair in November :-)

Ingen kommentarer: