søndag 21. april 2013

Søstergave: klesklypeveske

I morgen skal vi på trippel bursdagsfeiring hos min storesøster, svoger og niese. En av gavene til flotte søstra mi er en klesklypeveske. Den synes jeg er så fryktelig praktisk selv, så jeg liker å gi den bort til andre også :-)


Selve veskedelene er klippet 32x40cm, mens skulderreima er 12x86cm (brettes firdobbel). Istedenfor glidelås (for det bruker jeg aldri selv på min veske) er framstykket delt opp og kantet med skråbånd. Båndene er sydd sammen i midten 5 cm fra kanten og inn på begge sidene, slik at ikke hele framstykket er åpent.

We'll be celebrating triple birthdays tomorrow; my sister, brother-in-law and niece. Since I absolutely love my own clothespin bag, I also like making similar ones for others. I'm hoping my sister will find this one convenient for use :-)

Ingen kommentarer: