onsdag 24. oktober 2012

Kjoler str S

Tre kjoler str S har ventet på å bli itredd strikk... Det ble gjort i går, og så måtte jeg dra til ei venninne for å få tatt bilder med den på kroppen :-) Takk for modelljobben, I! Disse bildene vil også bli lagt ut på bloggen som er opprettet for julemessa.

Mønstrete ermer i stretchnett, vaffelvevd jerseyoverdel og skjørt i nervøs chenille.
 
Denne kjolen blir jeg glad av å se på! Må visst revurdere tanken om at jeg ikke liker retro... Ermer i trykt bomull, gul krepp som overdel, og skjørtet er av gardinene jeg nevnte i dette innlegget. Dette stoffet er så dekorativt i seg selv at jeg ikke har applikert det typiske hjertet :-)
En dus, gammelrosa kjole. Overdel og skjørt er i samme vevde bomullskvalitet, mens ermene er stretch blonde. Blondehjerte med knapp i midten som dekor.
Three dresses size S have been waiting for their elastics, and having finished that yesterday, I went to a friend's house to take pictures.  Thanks for modelling, I! All dresses will be sold at the Christmas fair November 24.

Ingen kommentarer: