lørdag 12. mai 2012

Blondegardin-genser


Jeg har lenge tenkt at jeg skulle fått tak i en hvit fingenser til minstesnuppa til å ha under sommerkjoler mm. Da jeg fant en billig blondegardin på Gjenbrukstorget, ble jeg inspirert til å sy en selv :-) Mønsteret ble tegnet av fra en genser i riktig størrelse.


Synes dette var en en av de bedre blondestoffene jeg har sett på gamle gardiner, og er egentlig ganske godt fornøyd med resultatet også :-) I kveld ble genseren brukt for første gang i bursdagsselskap.


A nice top to wear with a summer dress is something I've been thinking about buying for my youngest princess. Discovering a beautiful lace curtain at the re-use store some days ago inspired me to sew one myself :-) Pattern was drawn from a sweater in the right size, and I admit I'm actually pretty pleased with the result :-)

1 kommentar:

MadebyElKi sa...

Det er så artig å følge bloggen din, det er stadig noe nytt å se på! Veldig fin blondebluse! Og nydelig modell!