mandag 14. februar 2011

Oppdal-tur



I helga var vi på hyttetur til Oppdal med en vennefamilie, og tross biltrøbbel og sykdom hadde vi ei flott og avslappende helg. Været var strålende, og vi fikk både prøvd ski og akebrett. På lørdag var vi i bassenget. Dvs, jeg var syk, så jeg satt på kanten og så på... Aller helst skulle jeg plasket med ungene, men med strikketøy i veska gikk det da greit likevel. Englegutten vokser nemlig også ut av vottene sine (se forrige innlegg), så da ble det Selbuvott-strikking igjen.



Ellers strikket jeg en flettelue til eldstejenta på tur til Oppdal, garnet er opprekkingen av Flette-odessa, som jeg ikke ble helt fornøyd med ;-)



We spent this weekend in a cabin in Oppdal together with friends, and it was wonderfully relaxing! I knitted this white cable hat for my oldest daughter and new Selbu mittens for my son.

1 kommentar:

Åshild sa...

Flott bilde fra Oppdal, ja! Har masse minner fra skiturer med familien der...Kjedelig du ble syk, men ble iallefall fine votter og lue!