torsdag 16. desember 2010

Pepperkakehus

Hvis jeg skulle finne ut at jeg trengte en pause fra læreryrket, er det mulig jeg satser på å bli arkitekt... For årets "pepperkakehusdesign" ble arkitekten selv ganske godt fornøyd med, og go'gutten sa straks "Eg e så stolte av deg, mamma!" Vel, terrassen holdt på å falle av før jeg fikk støttet den opp med "colakakersøyler", og egentlig skulle søylene være candy canes. Det får heller bli til neste jul, får nå skal jeg iallefall ta vare på malene, slik at jeg slipper å lage nye neste år!



I'm pleased with this year's gingerbread house design (except for the porch that's about to fall down...), and I'm saving the templates for next year :-)

3 kommentarer:

Nina Rigmors Hus og hjem sa...

Imponert, bare bytt yrke med en gang!

Åshild sa...

Flott pepperkakehus! Fortsatt god adventstid!

Titt Tei sa...

Hjelpe meg! Dette var flott ;-). Veldig imponert ja :-)