onsdag 6. oktober 2010

Mislykket prosjekt...

Alt blir ikke alltid slik som man hadde tenkt... Jeg hadde en strålende ide, mente jeg selv: skar ut ordet "Velkommen" i plastfilm, klebret den på en skiferstein, og spraymalte den. Men etter endt arbeid så det ikke like bra ut som jeg hadde sett for meg. Da må man feilsøke:

1) Plastfilmen lå ikke godt nok inntil steinen
2) Jeg sprayet for mye slik at det rant maling
3) Jeg tok av plasten for tidlig, slik at jeg dro utover litt av malingen

Jeg vet sannelig ikke helt hva som gikk galt! Men foreløpig vet jeg ikke hva jeg kommer til å gjøre med dette prosjektet. Forslag?




I thought I had a great idea, but things didn't work out as I hoped they would... The painting seems to be smeared, and it's not what I wanted. I'm not sure I'll try to save it, either...

Ingen kommentarer: