torsdag 1. oktober 2009

Dukke-sengesett



Det ble igjen litt rester av stoffet jeg sydde babysengesett til min lille niese av, og det har jeg omvandlet til dukke-sengesett ikveld. Det skal gis vekk sammen med dukkegarderoben, for mine to englejenter har allerede fått hjemmelagede sengeklær til sine dukker. Foreløpig har jeg ingen dyne eller pute som passer til, men det skal jeg ordne etterhvert. Blonden fra forrige innlegg er pynt på dynetrekket, og et silkebånd passet akkurat inn i hullborden.



There was some stash fabric from the set of baby bedlinen I made for my little niece, and I've transformed it into a set of doll's bedlinen this evening. It will be a gift, since I've made something similar for both of my angel girls previously. There's no duvet or pillow yet, but I'll take care of that later. The lace from the previous post decorates the duvet cover, and a silk ribbon fits perfectly into the eyelet holes.

1 kommentar:

Titt Tei sa...

Det var nydelig :-)*sukk* God høstferie til dere!!!