lørdag 21. mars 2009

KOLLEGAKAKE




Jeg skulle ha med ei kake i anledning en kollegas 30års-dag. Kaka (Oreokake: nam-nam!) laget jeg ei uke i forveien og frøs ned, og tenkte at jeg skulle kose meg med å dekorere senere. Vel, etter ei hektisk uke, følte kroppen for en fjelltur igår. Dermed endte jeg opp med 10 minutter til kakedekorering før vi skulle gå... Heldigvis hadde jeg noe marsipanpynt liggende ferdig fra tidligere i kjøleskapet =) Jeg fortsetter å drømme om et roligere liv med tid til utenomfaglige sysler!

I was supposed to bring a cake for a colleague's 30th birthday party. The cake (Oreocake: yummy!) was made a week ahead and frozen, and I was looking forward to decorating it later. Well, my body was longing for me to take it out hiking yesterday. This resulted in the total amount of 10 minutes to decorate the cake just before we left... Fortunately, I had some marzipan roses in the fridge =) The dream of a quieter life with time for non-occupational business still lives!

Ingen kommentarer: