tirsdag 10. februar 2009

LYST-TIL-Å-LAGE-LISTE

Hver gang jeg setter igang med et strikkeprosjekt, har jeg allerede planene klare for neste... Jeg er nok en uhelbredelig strikkoholiker! Nå har jeg akkurat gått tom for garn til en genser jeg er snart ferdig med, og mens jeg venter på en anledning til å få tak i mer, drømmer jeg om andre ting jeg har lyst til å lage :-) Her er et par ting jeg har tenkt å sette igang med etterhvert:

1. Brea bag til meg selv

2. Skigenser til meg selv (usikker på om det blir denne, men vil ha en litt "klassisk norsk")

3. Babyteppe i gave

4. Hello Kitty til en av engle-jentene

While knitting one project, I always start planning the next one... I guess I'm an incurable knitoholic! Right now I'm out of yarn for a sweater I'm knitting, and while I'm waiting for an opportunity to get some more, I'm dreaming of other crafts I want to make. The list above contains some of them.

2 kommentarer:

familien bø sa...

Kjempefin veske! :)

Elins Cards and other handscrafts sa...

Så koselig en blogg jeg kom over. Du lager utrolig masse flotte ting her, både strikking og kaker. Beundringsverdi også din bestemor som strikker til alle og husfliden. Hun må jammen stå på.. De minivottene var kjempe søte da :D