lørdag 24. januar 2009

WHAM BAM THANK YOU LAMB

Jeg kastet meg på trenden med denne halsvarmeren. Den geniale fremgangsmåten er så enkel at selv far i huset kan klare det! Til dette prosjektet brukte jeg enda mer restegarn, bl.a det rosa Sisu-metallic jeg nevnte i forrige innlegg, ergo blir det ikke pannebånd av det :-) Jeg la opp 40 masker, strikket rillestrikk til arbeidet målte 31 cm, og monterte "skjevt", brettet ned en flik og sydde på en hjerteknapp.



After having seen this neckie in a blog, I had to try it out. The method to make it is so ingenious that even my husband could succeed. I used yarn remainders of Sisu metallic.

2 kommentarer:

Titt Tei sa...

Hjelpe meg så effektiv du er!!! Begynte du ikke på pannebåndet på fredag? Og halsvarmeren: Så utrolig genial! Og ikke minst, kjempeflott;-)

frøken ij sa...

Et morsomt mønster på den halsen :) Flotte pannebånd du har strikket forresten. Ha en fin onsdag :)