søndag 1. februar 2009

WHAM BAM THANK YOU LAMB 2

Sist jeg var i byen kjøpte jeg med bl.a flerfarget Oda fra Trysilgarn. Jeg falt for fargenyansene, og den passet perfekt til en Wham Bam Thank You Lamb til meg selv. Denne gangen la jeg opp 30 masker på pinne nr 6. Etter at halsvarmeren var montert var det kun 70cm igjen av nøstet. Gleder meg allerede til å bruke den, den er herlig myk.



I bought more yarn the last time I went to town, i.a. multicoloured Oda from Trysil yarn. The colour nuances are great, and it's a perfect yarn for a Wham Bam Thank You Lamb for me. Casted on 30 stitches on needles size 6mm, and I knit almost the whole skein. I'm already looking forward to wearing it, it's fabulously soft.

1 kommentar:

Siv sa...

Takk for hilsning. Knappene har jeg bestillt hos Mauds garn http://www.maudsgarn.no/oss.php
Så masse fint du lager. Har lyst til å titte innom jevnlig og håper det er ok at jeg legger deg i blogglisten min.