torsdag 2. oktober 2008

MAKRAMÈ-SMYKKE

Det er så moderne med makramè-smykke med fargerike treperler for tiden, så jeg satte i gang med et til meg selv. Underveis syntes jeg ikke at et smykke i hamp var helt meg, så jeg startet på nytt med tynnere, svart smykketråd og et anheng i sølvfarge heller. Dette kommer jeg til å bruke!
Fremgangsmåte for makramè finnes her.

Makramè jewelry with colourful wooden pearls is a big hit nowadays, so I started making one for myself. As I went on, I wasn't sure jewelry made of hemp was really me, so I startet fresh with thinner, black jewelry thread and a silvery pendant instead. I'll wear this, for sure!
Makramè technique is presented here (Norwegian).


1 kommentar:

familien bø sa...

Fytti grisen, Kristin! Hvor tar du det fra?:) Jeg fatter ikke hvordan du får tida til å strekke til! Har forresten fått med meg makramè-dilla, men ikke prøvd det ennå. Smykket var nydelig!:)
Kommer dere nordover snart?;)
Miriam